Wednesday, August 15, 2012

FORMLAND -Autum 2012


Så gik turen endnu engang til Formland messen i Herning.
Jeg gentog succesen og delete min stand med Gry Fager.
billederne taler for sig selv...










 Igen i år var jeg fint representeret på trendzonerne.
FLY+HELSTED havde ialt 4 trendzoner fordelt i messehallerne.
Hver dag afholdte de et lille arrangement for de enkelte trendzoner.
Det var virkeligt gennemført og et dejligt friskt pust på en lang messedag.



Nedenfor ses FLY+HELSTEDS styling af en lejlighed.
Lejligheden havde ingen vægge, rummene var aftegnet som plantegning på gulvtæppet.





Hare m. græs til kontoret



Vitta vase i blå.


Knapstage, vitta kop og lyserøde båndskåle.
Alle nyheder fra den nye kollektion.


Vitta skål i brun.


 Gule båndskåle på køkkenhylden.



En anden FLY+HELSTED trendzone jeg var representeret i var "The Gallery".
Som navnet antyder var det et galleri for nye produkter, en af hver, jeg bidrog med mit nye stel VITTA.




No comments: